Nanon runko on alkuperäisessä kuosissaan hieman turhan notkea harjattomalle tekniikalle. Kaupan olevista alumiiniosista on apua mutta etupää jää siltikin turhan joustavaksi. Täysmittainen ylädekki näyttäisi auttavan asiaa merkittävästi. Samalla kun tuli otettua auto työn alle käänsin keskidiffiä puoli kierrosta ja tein säädettävän moottoripukin. Nyt vasen puoli on kokonaan akun käytettävissä, oikealla puolella moottori ja servo.
Kokeilin autoa pikaisesti huurteisella asfaltilla. Setup: motti 4800kV 13T pinjonilla, säädin 18A EZ-Run ja akku Zippy-H 1300mAh 3S. Kulkupuolesta on paha sanoa mitään puutteellisen pidon takia. Maksimivirta kuvan lastilla 14,8A ja teho 168W. Moottori oli hyvästä jäähdytyksestä huolimatta melko lämmin, säädin haalea.
Kokeilin autoa pikaisesti huurteisella asfaltilla. Setup: motti 4800kV 13T pinjonilla, säädin 18A EZ-Run ja akku Zippy-H 1300mAh 3S. Kulkupuolesta on paha sanoa mitään puutteellisen pidon takia. Maksimivirta kuvan lastilla 14,8A ja teho 168W. Moottori oli hyvästä jäähdytyksestä huolimatta melko lämmin, säädin haalea.
2 kommenttia:
Aika toimivan näköinen ratkaisu.
Ajattelin väsäillä vähän vastaavaa omaan Nanoon. Siinä on takapää jäykistetty GPM:n alumiinisella radiolevyllä, joten taidan kehitelllä keskidiffin ja ohjaustolppien väliin jonkinlaisen alumiinilätkän.
Toinen Nano onkin lähinnä lasten käytössä, eli siihen ei tarvita ihan tuollaista jäykkyyttä.
Enpä taida mennä tonne -17 pakkaseen ajelemaan...
Lähetä kommentti