Katukin pääsi pitkästä aikaa tekemään temput. Sama painuma, josta on aikaisemmin aihetunut useita iskaritornien, takasiiven kiinnikkeiden, vanteiden ja tukivarsien hajoamisia, rikotti tällä kertaa iskarin yläpään ja taivutti takaiskaritornin mutkalle ties kuinka monennen kerran. Takasiipi olisi todennäköisesti pelastanut tuholta ja myös auttanut hieman irtonaisen tuntuiseen perään joten sen asennus on heti akkukaukalon rakentamisen jälkeen asialistalla.
perjantai 2. tammikuuta 2009
Rengas- ja akkukokeilua Nanolla
Katukin pääsi pitkästä aikaa tekemään temput. Sama painuma, josta on aikaisemmin aihetunut useita iskaritornien, takasiiven kiinnikkeiden, vanteiden ja tukivarsien hajoamisia, rikotti tällä kertaa iskarin yläpään ja taivutti takaiskaritornin mutkalle ties kuinka monennen kerran. Takasiipi olisi todennäköisesti pelastanut tuholta ja myös auttanut hieman irtonaisen tuntuiseen perään joten sen asennus on heti akkukaukalon rakentamisen jälkeen asialistalla.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Hyvä tietää että kumit toimii lumella. Talviajoon mä ne alunperin ostinkin.
Jos vaan ehdin/jaksan käyn tänään koeajamassa ne GPM:n kumipiikkirenkaat jotka on odottaneet hyllyssä lumikelejä jo aika pitkään.
Laitan raporttia tänne kunhan saan renkaat testattua.
Lähetä kommentti